onsdag 11. september 2013

Et spennende liv

Clib blir bare lettere og lettere for Lea. Hun er mer positiv om morgenen og bytter fra dag til dag på å vinke og gråte når jeg leverer henne.

Hun begynner plutselig å synge "good morning, good morning" på ettermiddagen og sier "bye bye når hun er ferdig på skolen.

Mrs Carla sier at hun er med når de har sirkelsamling, synger og klapper. Dette har gått seg fortere til enn hva både skolen og vi hadde forventet.





Tobias og jeg er på jakt etter en barnehage som han kan være litt i om dagene. Det er lite barn å se på dagtid i parkene. I går var vi sammen med Adozinda (zinda) å så på barnehagen der hun har sønnen sin, veldig flott området og barnehage, en dame på avdelingen der Tobias kunne har gått som pratet engelsk. alt virket perfekt :) helt til vi kom til slutten og de sa at det var ikke ledig plass :/ skal komme oss på venteliste der, tilfelle noen dropper ut.

i dag har vi vært sammen med et portugisisk par, som har tatt ringerunde for meg, vi har vært å kiket på to forskjellige barnehager, der de hadde ledig plass. Men jeg likte standarden bedre i går. Så vi får se!



Så nå har jeg blitt kjent med enda et par, som bor bare rett nede i gata. De har en sønn som er på Tobias sin alder, så litt sosialisering skal vi få til :-)

-V-

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar