torsdag 21. november 2013

Three billy goat Gruff

I dag har jeg vært på skolen til Lea og hatt fortellerstund. Jeg valgte da å fortelle eventyret om de tre bukkene bruse (three billy goat Gruff).







Lea deltok aktivt i forberedelsene. Noe som var viktig i prosessen, da hun var skeptisk til trollet i eventyret.

















Vi måtte øve litt i lag, Lea måtte øve med trollet og jeg måtte øve på engelsken. Noe jeg så på som en stor utfordring. Men utfordringer vokser vi på:)











På skolen hadde vi først en presentasjon "whats your name".






Deretter satte jeg i gang. Ungene satt som noen lys og var veldig engasjert i eventyret.

The three billy goats Gruff - de tre bukkene bruse:)











Når jeg var ferdig hadde ungene laget en overraskelse til meg som Lea gav til meg. En blomst laget av hendene til ungene.












Det gikk veldig bra med nervøsiteten til mamman overfor å prate engelsk og det gikk veldig bra med Lea når trollet, "mammastemmen" kom opp. Ingen problemer når jeg skulle dra igjen. Hun vinket hadet til meg på lik linje som de andre barna. Veldig stolt mamma <3


Tobias, Lea, Leif og Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar