fredag 28. februar 2014

Karneval

I dag har det vært karneval både på skolen og i barnehagen. Da hadde vi vår lille Spiderman


Som gikk fint inn i rollen sin. Når jeg skulle ta bilde ropte han "wrææææ" og opp med armen.


Og lillepersille som valgte å være minni mus:)


Spesielt artig med den rollen var skoene. Etter vi hadde vært å sett på kostymer her og der så valgte hun at hun ville være minni.

Når jeg dro å kjøpte kostymen kom jeg over disse røde skoene. Jeg så for meg reaksjonen på jentungen når hun skulle få de. Akkurat den reaksjonen som ventet, kom. Det var stjerner i øynene etterfulgt av en kommentar "ååååh mamma, så vakker de e"



De hadde begge vellykka karneval og minni mus kostymen var på til senga ble inntatt:)

Selv har jeg vært på sykehuset i dag. Ryggplagene mine har til tider tatt helt overhånd. Jeg valgte et privat sykehus for jeg vet at der får de ting gjort. Det var konsultasjon, røngten og svar på en time. Det viser seg at jeg har en liten bøy på 1/2 cm i beinet på venstre fot.
Noe jeg har hatt hele livet, så mye fikk jeg ut av denne eldre mannen som kunne lite engelsk.

Jeg følte meg veldig liten i en stor verden i dag. Et stort snev av savn til Norge og det å kunne kommunisere med legen.

Smertene har mest sannsynligvis kommet av feiltrening og for hard start på styrketrening ift hva kroppen min er vant med. Noe som er min teori siden dette aldri har vært en plage før!

Så nå skal jeg få en ekstra såle i skoen, rette opp kroppsholdningen, få litt mer behandling av fysioterapeuten min og satse på at jeg skal bli bedre:)
Så får jeg heller sjekke ut litt mer detaljer når jeg kommer hjem til Norge og kommunikasjonen er bedre :-)

Lea og Emrick leker "hairdresser" på skolen.



Ei riktig god helg.


Tobias, Lea, Leif og Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar