søndag 6. april 2014

En liten oppdatering

Som mange av dere sikkert fikk med dere så trappet jeg inn i de store 30 årene forrige uke. Men har hørt her i Portugal at 30 årene skal visst være de beste årene:)

Må innrømme at heimlengselen har økt og var ekstra stor på bursdagen. Rart å ikkje være rundt en haug med venner og familie. Men nå det er sagt så gjorde Leifen og naboene (Sølvi&co) en go jobb for å gjøre dagen min spesiell.

Første feiringa var lamme jentene her i Braga, vi hadde "girlsnightout"/felles bursdagsfeiring:) en herlig gjeng.


Greit at hjemlengselen er stor nå, men lengselen for disse flotte damene (som vi ikke vet når vi får treffe igjen) kommer også til å være stor.

Jeg hadde feiring sammen med min kjære, ute på date. Min gode søster passet de søte små.





Det var alt ifra herlig dessert på fancy reataurant til (ikke så gode) drinka på "ginlovers" :)

Tredje feiring var bursdagslunch dagen før dagen sammen med nabofsmilien, da fikk jeg min første bursdagsang fra tante sin Emrick;) kos..

Selve bursdagen startet med at Lea kom inn med ipaden, mamma og pappa var på skjermen og sang bursdagsang på FaceTime for full hals :) en fin måte å stare dagen. Neste sangstjerne ut var Lea, som sang happy birthday:)



Det ble en minnerik 30 årsdag på mange måter:) familie og venner var her i ånden med både "snapsanger" og flotte hilsninger❤️

Været har vært skit en stund nå, så her om dagen valgte vi å pakke ungene i bilden for så å kjøre til Matosinos.





Vi måtte ha en liten avveksling fra det vante. Da fikk vi også fylt opp fryseren med kjøttboller og kjøleskapet med kaviar:) ungene koset seg på innendørs lekeaparater. Vinn - vinn!

I påsken pakker vi i bilen å kjører en tur til Algarve :)

Tobias, Lea, Leif og Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar